סוגי הפסקות ועבודה
מעקב מדויק אחרי שעות העבודה של כל עובד
- ניתן לקבוע לעובדים סוגי עבודה וסוגי הפסקות, כולל הגבלת זמן הפסקה והאם ההפסקה בתשלום או לא. המערכת יודעת לזהות מצב של אי פעילות מצד העובד ומוציאה להפסקה בהתאם.
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
בקרה מדויקת על פעילות העובדים
- מעקב אחרי שעות עבודה והפסקות של העובדים ברמות פירוט שונות
- בדיקה אוטומטית של חריגות בזמני ההפסקות של העובדים
- ייצוא כל שעות העבודה של העובדים לטבלאות אקסל בלחיצת כפתור
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
- ניתן להגביל את זמן ההפסקה בתשלום היומי
ניהול הפסקות וזמני עבודה
מעקב מדוייק אחר שעות העבודה של העובדים באירגון
המערכת שלנו מאפשרת קביעת שעות עבודה, הפסקות וזמני חוסר פעילות עבור העובדים בצורה פשוטה ועל פי חוקיות שמוגדרת מראש. בעזרת טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת (AI), המערכת מזהה באופן אוטומטי חוסר פעילות מצד עובדים, וסוכמת את הזמן שבו לא בוצעה עבודה כזמן הפסקה.
במקרה של חריגה מההגדרות, המערכת תדע להתריע ולמנוע תשלומים על זמן עבודה שלא נוצל כראוי, מה שמסייע בהפחתת טעויות וייעול תהליכי ניהול המשאבים.
- הצגת שעות עבודה וכמות השיחות עבור כל העובדים או לפי פרויקט
- הצגת שעות העבודה וההפסקות לפי זמן עבודה וזמן הפסקה, בתשלום ולא בתשלום
- הצגת היסטוריית שיחות, נגיעות, סטטוסים וכל הפעולות שהעובד מבצע
- מודול חישוב שכר (בקרוב!)