אבטחת מידע

אבטחת מידע מתקדמת במערכות CRM
אבטחת מידע במערכות CRM (ניהול קשרי לקוחות) היא בראש סדר העדיפויות בעידן הדיגיטלי של היום.
מערכות CRM ומוקדי call-center מכילות מידע רגיש ויקר ערך, הכולל פרטי עסקים, עסקאות, ומידע פנימי על הלקוחות. בשל כך, הן מהוות יעד לא פעם לתקיפות סייבר, וניסיון גניבת נתונים
כדי להבטיח את הגנת המידע, המערכת שלנו עושה שימוש בשילוב של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, נהלים ארגוניים קפדניים ומודעות עובדים גבוהה. כל זאת, במטרה להבטיח את סודיות המידע, שלמותו וזמינותו, ולהעניק לך שקט נפשי בעת ניהול המידע העסקי שלך.
המערכת כוללת:
מודול אבטחת מידע
- תקן ISO 9001 תקן בינלאומי מחמיר להבטחת מערכת ניהול איכותית ויעילה בארגון
- פרוטוקולי אבטחה מעודכנים למערכת ולשיחות
- שמירת נתוני החברה בשרת פרטי שלה בלבד
הגבלות גישה
- יצירת משתמשים חדשים מתבצעת על-ידי מנהלים בלבד
- הגבלת הגישה של משתמשים באמצעות SMS ו/או כתובות IP
- הגבלת התחברות למערכת לפי IP ספציפי
- הגבלת זמני כניסה למערכת בין שעות לשעות
Log
- המערכת מתדעת כל כניסה ויציאה ומהיכן התחברו המשתמשים.
- ה-CRM מתעד כל פעולה או שינוי נתונים בתוך פרופיל הלקוח.
- כל התונים מוצגים על ציר זמן או טבלת הניתנת לייצוא לאקסל
- מערכת MindCrm הינה בעלת תו תקן ISO 27001 ואישור ממכון התקנים הישראלי.
- מערכת MindCrm עומדת בסטנדרטים בינלאומיים.
זקוקים לפתרון בהתאמה אישית?
אבטחת מידע - שאלות ותשובות
אבטחת מידע עוסקת בהגנה מגישה לא מורשית או חשיפה לא רצויה למידע פרטי ורגיש, למשל, גניבת סיסמאות או פרטי אשראי באמצעות פריצה לאתר, העתקת מידע ושימוש לא חוקי בנתונים מוצפנים.
אבטחת מידע הכרחית כדי למנוע נזקים לעסק ולאתר כמו ציתות, העתקה, השמדה, נוזקות (תוכנות מזיקות), סוס טרויאני, וירוסים, רוגלות, תקיפות סייבר, גניבת זהות, דיוג (פישינג).
הדרכים לאבטח את המידע באתר הן: אימות זהות המשתמש ע"י הקלדת סיסמה חד פעמית, הצפנת מידע, תוכנת אנטי וירוס, ניטור, חומת אש וגיבוי של נתונים.