אוטומציה למכירות
תהליכי אוטומציה למכירות
במערכת MindCRM ניתן להגדיר מאות אוטומציות וחוקים שונים על בסיס הנתונים.
הרבה פעמים, אנשי מכירות או שירות מוצאים את עצמם מבזבזים זמן רב על משימות שונות, שנעשות באופן ידני ומבזבזות זמן יקר.
כיום במערכת MindCRM ניתן להגדיר מאות אוטומציות וחוקים שונים על בסיס הנתונים. האוטומציות נועדו להחליף את העבודה הידנית, לחסוך בזמן ובכוח אדם, ובעיקר להפוך את כל תהליך המכירה לפשוט ורווחי יותר ולייעל את תהליכי העבודה באירגון
אוטומציות רבות נבנות בהגדרה ואפיון המותאם לכל עסק בנפרד.
הנה חלק מהם:
- ייעלו את תהליך המכירה על ידי מעקב אוטומטי אחר הלידים שעוברים בפייפליין שהינו צינור תהליך המכירה
- מעקב אחר סגירת עסקה: קבלת הודעה למעקב אצל הנציג לאחר X זמן שנקבע,לשם המשך טיפול
- שליחת הודעות אוטומטיות המותאמות אישית, במגוון תרחישים WhatsApp, SMS, Email)
- יצירת מאגר Up-Sell והצעת ערך שירות או מכירה משלימה ללקוח בצורה אוטומטית
- מעקב אוטומטי אחר לידים חמים שהתפספסו: אוטומציית מעקב אחר לידים, שנכנסו למערכת ולא קיבלו שיחה לאחר זמן מוגדר תוך כדי תצוגת כל הלידים לחזרה ושם הנציג המטפל
- הגדירו הודעות מעקב ועדכון סטטוס מותאם אישית לפני ואחרי הפגישה
- בניית בוט WhatsApp העונה בצורה אוטומטית על שאלות מצד הלקוחות, שולח מידע רלוונטי, מתאם פגישות לפי סוכן פנוי וסוגר עסקאות ובכך ניתן לחסוך זמן והתעסקות מיותרת