בלוג

מה כולל תפקידו של sdr בארגון?

תפקיד (Sales Development Representatives) sdr – הוא תפקיד חשוב בצמיחה וקידום המטרות הארגוניות בחברות וארגונים,
והוא "הפנים הראשונות" הפוגשות את קהל הלקוחות הפוטנציאלים.
מטרתו המרכזית: לייצר לידים ולהניע את תהליך המכירה על ידי יצירת קשר ראשוני עם לקוחות פוטנציאלים, לבצע מחקר מקדים (Discovery),
זיהוי הצרכים ונקודות הכאב והעברת הלידים לצוותי המכירות (Account Executives),

התפקיד כולל יעדים מוגדרים, הרבה מאוד שיחות יוצאות (Outbound), פניות קרות, ניהול אנשי קשר ועוד.
לתהליך חשיבות מכרעת בהצלחת הארגון להגיע לקהלים אותם הוא רוצה להשיג,
ולכן נציגי ה-sdr צריכים מערכת CRM המותאמת לצרכי המכירות הספציפיים והרלוונטיים,
כדי לטפל ולנהל נכון את כל הזדמנויות המכירה, תהליכי האוטומציה ובסופו של דבר לעבוד בצורה יותר פרודוקטיבית.

מה כולל תפקידו של sdr בארגון?

מערכת MindCRM נותנת מענה מיטבי בדיוק לצרכים של sdr

• מערכת טלפונית מובנת בתוך מערכת ה-CRM המאפשרת להוציא שיחות בסקייל גבוה,
הקלטה ותמלול של כל שיחות הטלפון, והחלפת מספרים על מנת לעלות את אחוז המענה.

• Click To Call: ביצוע שיחות ללקוחות פוטנציאלים בלחיצת כפתור אחת, ישירות ממערכת ה-CRM,
ללא צורך בהתקנת מערכות נוספות. אוטומציה קולית, ואפשרות ל"תותח שיחות" למקסום והגדלת הפניות.

• לא פעם נציגי ה-SDR עובדים מול ורטיקלים שונים דבר הדורש ידע בעולם מושגים נרחב ולא מוכר, המערכת יודעת לעזור לנציגים לטפח את הקשר על ידי תסריט שיחה דינמי חכם,
המותאם באופן אוטומטי למאגר או לסטטוס של אותו ליד.

• התאמה ושליחת חומרים בצורה דינמית: שליחת אימיילים והודעות המנוסחות בצורה אישית ומותאמות לצרכי הלקוח,
אישור קבלה וסטטוס מצב מסירה של כל הודעה.

• תפעול נכון של ה- Pipeline ,ברגע שמתבצע סינון ראשוני של הלידים והרשומות במערכת ה-CRM,
ה-Pipeline הופך ליותר יותר רלוונטי, על ידי לידים שהסיכוי להפוך אותם ללקוחות משלמים – גבוה יותר.

• אוטומציה עסקית: הרבה פעמים, בזמן פניות קרות אל Prospect מסוים, עולה ההבנה שהוא עדין לא בשל לקבלת החלטת רכישה,
תהליך ה-Sequence יכול להיות ארוך וגם בסופו לא מובטחת הצלחה,
לכן בניית מאגרים חכמים במערכת ה-CRM, הקפצת לידים רלוונטיים ל-Pipeline לאחר X זמן, בניית Lead Journy חכם במערכת
על ידי שליחה אוטומטית של הודעה, אימייל, או הגדרת חזרה בשיחת טלפון יכולה לעשות לא פעם את ההבדל בין אלפי/ עשרות אלפי לקוחות,
שנמצאים במערכת לבין הנעה לפעולה – עם CTA ברור.

• ניהול כל שלבי התהליך בעמוד אחד בלבד: קביעת אירועים ותיאום פגישות הדגמה מול ה- Prospects,
והעברת המקל להמשך טיפול לידי מחלקת המכירות, תוך כדי תיעוד השיחה,
סנכרון בין יומנים של כלל חברי הצוות, תזכורות אוטומטיות ושליחת חומרים מקדימים לעיון.

לסיכום

כיום, מסע הלקוח מאופיין בנגיעות רבות לאורך התהליך, ומערכת CRM המותאמת לתהליך מכירות מובנה מספקת
יתרון משמעותי בהגעה מהירה ללידים, מיטוב הליד (Qualification process) וניהול כל מסע הלקוח.

הזמינו דרכנו דמו ותראו איך מערכת MindCRM יכולה להזניק את כמות המכירות שלכם לריווחי שיא, עוד הרבעון הזה.

אהבתם? שתפו בין חברים!

דילוג לתוכן