מוניטור
ניהול בקרה ואיכות השירות
מבין הכלים העוצמתיים ביותר שמערכת CRM יכולה להציע לנו: כלי מדידה ניהוליים עבור תפוקת מחלקת המכירות והשירות לקוחות.
כשרוצים לעמוד ביעדים החודשיים, הרבעוניים והשנתיים, חייבים מעקב צמוד,ויומיומי על מדדי המכירות, כמות השיחות והלידים שנכנסו.
דרך מוניטור נשפר את מדדי המענה, נגדיל את הפרודוקטיביות ונפחית עומסים במחלקת המכירות / שירות הלקוחות.
- מעקב שוטף אחר נתוני הנציגים, אורך השיחות, אפשרות נותנת תמונת מצב ניהולית בזמן אמת לכל פעולה שנעשתה במחלקה על זמני המשמרת של העובדים, ומאפשרת קבלת תובנות לגבי התנהלות הנציגים.
- מוניטור המציג ומסכם את נתוני העבודה בזמן אמת של העובדים.
- זמן שיחה, זמן שיחה מצטבר יומי, כמות שיחות, משך משמרת, במשמרת או בהפסקה, כמות שיחה.
- האזנה לשיחה זמן אמת, התערבות בשיחה, לחישה לנציג בזמן שיחה כאשר הלקוח אינו שומע.
- אפשרות למעקב מלא וניטור שיחות על עובדים שעובדים מהבית
- לוח בקרה מחלקתי: כמות שיחות יוצאות, נכנסות, מדד ביצוע, ממוצע שיחות.