ניהול לידים

ניהול לידים הוא תהליך חשוב שבו קולטים את הלידים, ממיינים ומטפלים בכל פנייה של לקוח פוטנציאלי מרגע שהיא נכנסת למערכת ועד שהיא הופכת ללקוח. זה כולל איסוף וריכוז של הלידים ממקורות שונים, תיעוד המידע המתקבל במערכת, חלוקת הלידים לנציג המתאים, מעקב אחר התקדמות הטיפול בלקוח ושמירה על סדר בתהליך עד לסיום הטיפול בליד. המטרה היא לא לפספס פניות, להגיב בזמן ולשפר את הסיכוי שהפנייה תהפוך לעסקה.

למה ניהול לידים קריטי לעסק?

מודול ניהול לידים במערכת MIND CRM מאפשר לעסק שלכם לעבוד בשיטה יעילה, מסודרת וברורה לטפל בכל פנייה שנכנסת – בין אם היא הגיעה מטופס לידים באתר, ובין אם הגיעה מחיוג טלפוני, מדפי נחיתה, מהודעות או מקמפיינים ברשתות החברתיות.
במקום לפספס לידים שהתקבלו בקבצי אקסל שונים, דרך פוסטים או בהודעות וואטסאפ, כל הלידים מתועדים במקום אחד הכולל את פרטי יצירת קשר, מקור הפנייה, מידע כללי והיסטוריה של התקשרות – כך שאתם תמיד יודעים מי פנה, מתי, ומה הסטטוס שלו. בשיטה זו מפחיתים את הסיכוי לפספוס של פניות פוטנציאליות, מקצרים את זמני התגובה ללקוחות ומעניקים לצוות שלכם שליטה טובה יותר על תהליך המכירה – מה שמגדיל את הסיכוי שהליד יהפוך ללקוח בפועל.

ניהול לידים חכם

בעזרת ניהול לידים חכם במערכת  MIND CRM ניתן להגדיר תהליכים אוטומטיים: חלוקה חכמה של לידים לנציגים לפי קריטריונים (כמו תחום, מקור ליד, נציג פנוי), תזכורות או משימות לנציגים, ותיעוד אוטומטי של כל פעילות במערכת. כך אין צורך להכניס ידנית נתונים בכל פעם – המערכת תעשה את זה בשבילכם. בנוסף, אפשר לראות בכל רגע נתון אלו לידים כבר טופלו, אילו לידים עדיין ממתינים, ומה הסטטוס של כל פנייה. זה מקל על התכנון, על ניתוח הביצועים במוקד ועל קבלת החלטות מושכלת – במקום "לרדוף" אחרי לידים, אתם יודעים בודאות מה קורה בזמן נתון עם כל ליד וליד.

מה ההבדל בין מערכת ניהול לידים למערכת MIND CRM?

 ההבדל בין מערכת ניהול לידים למערכת CRM מתקדמת כמו מערכת MIND CRM הכוללת בתוכה מודול ניהול לידים, היא שמדובר במערכת מתקדמת בהרבה מתוכנת ניהול לידים, כיוון שהיא משלבת בינה מלאכותית (AI) ומנהלת את כל מיחזור החיים של הלקוח: לידים, מכירות, שירות, תמיכה ושימור לקוחות ומשלבת תובנות עסקיות לשיפור וייעול מערכת המכירות והשירות לעומת מערכת ניהול לידים שמיועדת לשלב הראשוני של המכירה כלומר, איסוף, מיון ומעקב אחרי לידים חדשים, עד שהם הופכים ללקוחות פוטנציאליים פעילים.

MindCRM | למה אנחנו?

קבלת לידים API

קבלת לידים דרך API מאפשרת לחבר מערכות חיצוניות למערכת CRM כך שכל ליד חדש, נכנס אוטומטית למערכת ללא פעולה ידנית. זה מבטיח שהמידע יגיע בזמן אמת, בצורה מסודרת וללא טעויות.

אנחנו מבינים את הצורך בפשטות, ולכן פיתחנו פתרון מושלם במיוחד עבורכם. באמצעות MindCRM, ניתן לייבא נתונים ישירות למערכת בקלות ובמהירות ולשפר את היעילות בעסק.

המערכת מאפשרת לייעל את תהליכי העבודה ולחבר את כל הכלים שבהם אתם משתמשים, למקום אחד נגיש ומרכזי, היא תומכת בסנכרון נתונים והעברת מידע בקלות באמצעות API (ממשק להעברת מידע בין מערכות).

תוכלו לחבר את MindCRM למערכות המובילות בשוק כמו Make ,Zapier ועוד ובכך לשלב מעל 500 פלטפורמות שונות ולהתאים את המערכת לצרכים הספציפיים שלכם בעסק.

קבלת לידים API - פיצ'רים עיקריים:

שליחת לידים API

שליחת לידים API

שליחת לידים באמצעות API מאפשרת להעביר לידים מה־CRM למערכות אחרות כמו מערכת טלמרקטינג, מערכות חיצוניות או שותפים עסקיים. זה יוצר זרימת מידע רציפה ונוחה בין מערכות שונות ועוזר לייעל את תהליך העבודה.
אם תרצו לבצע חישובים נוספים או להפעיל דוחות משלכם, תוכלו לייצא את הנתונים שלכם לטבלאות אקסל בלחיצת כפתור פשוטה או באמצעות קישור אוטומטי בזמן אמת לכל מערכת שתומכת API. בנוסף, תוכלו להגדיר לנציגים, חוקי API לייצוא לקוחות למערכות השונות, ישירות מדף החיוג

שליחת לידים API - פיצ'רים עיקריים:

שליחת לידים API

ניהול לידים - שאלות ותשובות:​

 מודול ניהול לידים במערכת ה-CRM לידים מרכז בזמן אמת את כל הפניות והלידים שמתקבלים מכל המקורות: טפסי לידים, שיחות טלפון, קמפיינים ממומנים, רשתות חברתיות ועוד, המערכת שלנו מאפשרת למיין ולדרג לידים לפי רלוונטיות, תאריך, לתעד את מקור הליד, לשייך אותו לנציג או למחלקה המתאימים, ולעקוב אחרי סטטוס הליד בכל שלבי התהליך, מהפנייה הראשונית ועד לסגירת מכירה או העברתו לשלב הבא.


 מכיוון שכל ליד במערכת CRM שלנו מתועד במערכת בצורה מפורטת החל ממקור הליד, סטטוס, ועד היסטוריה של שיחות, קל לראות מייד אלו לידים עדיין לא טופלו, מי הנציג שאחראי עליהם, ומה הצעד הבא. כך לא “נשכח” לידים, לא יווצרו כפילות, ולא יישארו פניות ללא תגובה, מה שמעלה את הסיכוי להמרה.

ברור שאפשר לשלב, אפילו מומלץ ויש גם יתרונות לכך. מערכת mind crm כוללת גם מודול לניהול לידים: אחר תהליך קליטת הליד, ולאחר סגירה כלקוח במערכת, יש המשך במערכת CRM: ניהול לקוח, שירות, מעקב אחרי פניות ושיחות, שליחת מסמכים, מכירות חוזרות וכו׳.


 מערכת crm שלנו מאפשרת כלומר לעקוב אחרי הלידים האלו, שליחת תזכורות, פניות חוזרות (מייל/SMS) ושיוך לנציג מתאים, כך גם ליד שלא נסגרו בהתחלה לא נשכחים, ויש להם סיכוי להפוך ללקוחות בהמשך.


כן, המערכת מתעדת מהיכן הגיע הליד (טופס לידים, פרסום ממומן, פנייה אורגנית, וכו׳), כך שניתן לנתח אלו ערוצי שיווק מביאים לידים איכותיים. זה עוזר לשפר קמפיינים, לזהות ערוצי שיווק רווחיים ולהשקיע את תקציב הפרסום בצורה חכמה יותר.

דילוג לתוכן