ניהול לקוחות
מהיום, אין יותר צורך להקצות לידים לנציגי המכירות או נציגי שירות הלקוחות שלנו
אנחנו נקשר את כל הלידים מהסושיאל מדיה, אתר הבית או טבלאות אקסל למאגרי הלקוחות במערכת, בצורה אוטומטית (על ידי API),
המערכת תדע לשלוף את הלקוחות המתאימים ביותר ולחלק בצורה אוטומטית לנציגים.
ניהול מאגרי לקוחות
- גמישות מירבית - ניתן לייבא נתונים למערכת בצורה פשוטה ולייצא כל דף או נתון במערכת בקלות ובמהירות
- תהליכי פולואפ - ניתן להגדיר ישירות מפרופיל הלקוח: הערות, תזכורות ומשימות תוך כדי קביעת זמן לביצוע, והפניה אישית לנמען וסטטוס ביצוע
- היסטוריית סטטוסים - נגיעות בפרופיל הלקוח וניהול שינויים, תיעוד מרמת הצפייה בפרופיל הלקוח ועד סגירת עסקה או החזר.
- מת"ל - אפשרות לניהול תיק לקוח
- יחסיות - חיבור לקוחות על פי מאפיין מקשר, לדוגמא: לקשור קבוצת אנשים ייחודית למתן הטבה מסוימת
העלאת מאגרי לקוחות
- חסכו זמן בהעלאה ידנית של הלקוחות בגרירה פשוטה ממאגרי הלקוחות למערכת
- ניתן להעלות קבצי לקוחות באקסל ישירות למאגרי הלקוחות במערכת בצורה פשוטה וקלה.
- גוררים את הטבלה למקום המיועד לכך במערכת.
- מגדירים שדות, שם מאגר לעבודה ועובדים שיעבדו על המאגר.
- המערכת יודעת לזהות לקוחות כפולים ותשלים רק את הפרטים הרלוונטיים לפרופיל הלקוח.
ניהול לקוחות חכם
שליחת הודעות – (וואטסאפ, SMS, אימייל) ללקוחות מפרופיל הלקוח, מסמכים, תמונות, שליחה הנתונים ב-API.
יתרונות:
- חסכון בזמן בחלוקת הלידים לנציגים.
- מערכת אוטומטית שבוחרת את הלקוחות הרלוונטים ביותר להתקשרות.
- מחזור לקוחות תמידי - לקוחות שלא נענו יחזרו להיות זמינים להתקשרות לאחר זמן מוגדר שיקבע מראש.
- ניצול מירבי של ה-DATA - הנציג אינו חשוף לרשימת הלקוחות ולא בוחר למי להתקשר, כל התהליך נעשה על ידי חוקיות המוגדרת מראש, ותהליכי אוטומציה. מעקב אחר ניהול קמפיינים ויכולת שליטה על נתוני המאגרים במערכת
- יחסיות - חיבור לקוחות על פי מאפיין מקשר, לדוגמא: לקשור קבוצת אנשים ייחודית למתן הטבה מסוימת
- שליחת הודעות - (וואטסאפ, SMS, אימייל) ללקוחות מפרופיל הלקוח, מסמכים, תמונות, שליחה הנתונים בAPI