ניהול משתמשים והרשאות
ניהול הרשאות חכם לעובדי הארגון
ניהול הרשאות במערכת ה – CRM נועד להבטיח שהשימוש במערכת יתבצע בצורה מאובטחת ומותאמת לצרכים הספציפיים של הארגון.
כל משתמש יקבל גישה מותאמת אישית בהתאם להרשאת התפקיד שלו, כך שכל פרט מידע והפונקציות הזמינות יהיו בהתאם לצורכי העבודה והסמכות שניתנו לו.
פתרון זה מבטיח שמירה על אבטחת המידע תוך שמירה על סודיות ויעילות בארגון.
ניהול הרשאות ומשתמשים
- שמירה על אבטחת מידע: הגבלת גישה מאפשרת שרק אנשים בעלי הרשאה מתאימה יוכלו לצפות ו/או לערוך פעילות.
- ישנן 3 רמות הרשאה כאשר לכל רמת הרשאה ניתן לקבוע את הפעולות המותרות (רמות שונות, יכולות, קטגוריות, סוגי פעילות ועוד..)
- שמירה על פרטיות הלקוחות: חלק מהמידע במערכת עשוי להיות מידע פרטי על לקוחות, ניתן להגביל את הגישה אליו כדי לעמוד בדרישות חוקי הפרטיות.
- בזמן אמת, תוכל ליצור רמות הרשאה חדשות ולערוך את ההרשאות הקיימות.
- מניעת טעויות אנוש - על ידי הגבלת גישה לפונקציות מסוימות, נמנעת האפשרות שמשתמשים יערכו או ימחקו מידע בטעות שלא היה אמור להיות נגיש להם.
- שיפור שליטה ניהולית - הרשאות עוזרות להנהלה לשלוט טוב יותר במערכת, לדעת מי משתמש באילו נתונים ולוודא שהמידע נשאר מאורגן ומנוהל בצורה מיטבית.
- התאמה לעבודה גלובלית - ניתן להגדיר שפות שונות לממשק המערכת ולהתאים לעובדים ממקומות שונים ברחבי העולם.