שיוך משימות ותזכורות
ניהול משימות ופעילויות בצורה חכמה ויעילה
המערכת שלנו מציעה פתרון מקיף ויעיל לניהול משימות, ופעילויות בארגון.
כך שכל הערה או שיחה חוזרת(פולואפים) ניתן לתעד בצורה פשוטה, לקבוע משימה, או תזכורת לעצמי או לעובד אחר, לקבוע מועד לשיחת חזרה ללקוח
מערכת ניהול המשימות שולחת לעובדים התראות ותזכורות אוטומטיות על משימות קרובות ובכך מוודאת שלא יפספסו שם משימה
ניתן להגדיר משימות עתידיות, לנהל משימות יומיות, שבועיות וחודשיות, ולבצע מעקב שוטף אחר משימות פתוחות שעבר מועד ביצוען, כל זאת בצורה חכמה וממוקדת שמסייעת בשיפור הפרודוקטיביות הארגונית.
מערכת ניהול משימות
- קביעת הערות, תזכורות ומשימות עבור אירועים, שיחות עם לקוחות ישירות מפרופיל הלקוח.
- הקצאת משימה לחברי צוות או משתמשים אחרים בארגון.
- תזמון הערות ומשימות לפי יום ושעה מוגדרים מראש.
- אפשרות הגדרת מנהל משימה האחראי על סטטוס המשימה.
- הגדרת משימות מרובות משתתפים.
- מעקב אחר כל המשימות, הערות ותזכורות ברמת העובד והמנהל.
- יצירת משימות ופעילויות במערכת תוך הגדרת תאריכי יעד והקצאתן למשתמשים נוספים.
- סנכרון עם יומני Google דו כיווני המאפשר ניהול קל של פעילויות רבות משתמשים.