מודול תורי שיחות
תורי שיחות - ייעול וארגון חכם של נתונים
המערכת שלנו מבוססת על יעילות מירבית וארגון נכון של הנתונים. ניתן להגדיר תורי שיחות עבור פרויקטים שונים ולקבוע מנגנוני המתנה מותאמים אישית לכל תור בנפרד. כאשר שיחה נכנסת לתור, היא מצלצלת אצל כל הנציגים המשויכים אליו, ומאפשרת לנציג הפנוי לקחת את השיחה באופן מיידי.
עם תחילת השיחה, פרופיל הלקוח יעלה בצורה אוטומטית על המסך, כולל כל פרטי הלקוח והיסטוריית השיחות, כך שהנציג יהיה מוכן ומעודכן עם כל המידע הנדרש. בנוסף, המערכת מספקת התראות בזמן אמת על שיחות שלא נענו, ומאפשרת חזרה פשוטה ומהירה ללקוח, כדי להבטיח שירות מקצועי ואמין.
קבוצת צלצול
-
בזמן המתנת הלקוח ולאחר כל X זמן
ניתן לבצע פעולות API ולאחר או לשלוח הודעות באמצעות WhatsApp / SMS -
הצגת השיחות שלא נענו ולא טופלו בגישה מהירה.
תצוגת הלקוח בשיחה בדף החיוג - כאשר אין נציג זמין, ניתן לקבוע את הפעולה שתתבצע.
- העברת השיחה למספר אחר / קולגה / מוקד הודעות
-
אוטומציה: הודעה שתשלח דרך: Email, SMS, WhatsApp בצורה אוטומטית עם תבנית שנכתבה מראש
- ניתן לשנות בזמן אמת את הגדרות תורי השיחות, להעלות מנגינת המתנה , זמן המתנה, שיוך עובדים לקבוצת צלצול
- מספר מדיד