אבטחת מידע
מה זה אומר אבטחת מידע?
אבטחת מידע במערכות CRM (ניהול קשרי לקוחות) היא נושא קריטי בעידן הדיגיטלי של ימינו. מערכות CRM ומערכות call-center מכילות מידע רגיש ובעל ערך רב על העסק ועל הלקוחות החברה (עסקאות ,מידע פנימי) ולכן הן מהוות יעד אטרקטיבי לתוקפים. הגנה יעילה על מערכת ה-CRM כוללת שילוב של אמצעים טכנולוגיים, נהלים ארגוניים ומודעות עובדים, במטרה להבטיח את סודיות המידע, שלמותו וזמינותו.
המערכת כוללת:
מודול אבטחת מידע
- תקן ISO 9001 תקן בינלאומי מחמיר להבטחת מערכת ניהול איכותית ויעילה בארגון
- פרוטוקולי אבטחה מעודכנים למערכת ולשיחות
- שמירת נתוני החברה בשרת פרטי שלה בלבד
הגבלות גישה
- יצירת משתמשים חדשים מתבצעת על-ידי מנהלים בלבד
- הגבלת הגישה של משתמשים באמצעות SMS ו/או כתובות IP
- הגבלת התחברות למערכת לפי IP ספציפי
- הגבלת זמני כניסה למערכת בין שעות לשעות
Log
- המערכת מתדעת כל כניסה ויציאה ומהיכן התחברו המשתמשים.
- ה-CRM מתעד כל פעולה או שינוי נתונים בתוך פרופיל הלקוח.
- כל התונים מוצגים על ציר זמן או טבלת הניתנת לייצוא לאקסל