אבטחת מידע

MindCRM | מערכת CRM | מוקדי מכירות | מוקדי שירות | ארגונים

מה זה אומר אבטחת מידע?

אבטחת מידע במערכות CRM (ניהול קשרי לקוחות) היא נושא קריטי בעידן הדיגיטלי של ימינו. מערכות CRM ומערכות call-center  מכילות מידע רגיש ובעל ערך רב על העסק ועל הלקוחות החברה (עסקאות ,מידע פנימי) ולכן הן מהוות יעד אטרקטיבי לתוקפים. הגנה יעילה על מערכת ה-CRM כוללת שילוב של אמצעים טכנולוגיים, נהלים ארגוניים ומודעות עובדים, במטרה להבטיח את סודיות המידע, שלמותו וזמינותו.

המערכת כוללת:

מודול אבטחת מידע

  • תקן ISO 9001 תקן בינלאומי מחמיר להבטחת מערכת ניהול איכותית ויעילה בארגון
  • פרוטוקולי אבטחה מעודכנים למערכת ולשיחות
  • שמירת נתוני החברה בשרת פרטי שלה בלבד

הגבלות גישה

  • יצירת משתמשים חדשים מתבצעת על-ידי מנהלים בלבד
  • הגבלת הגישה של משתמשים באמצעות SMS ו/או כתובות IP
  • הגבלת התחברות למערכת לפי IP ספציפי
  • הגבלת זמני כניסה למערכת בין שעות לשעות

Log

  • המערכת מתדעת כל כניסה ויציאה ומהיכן התחברו המשתמשים.
  • ה-CRM מתעד כל פעולה או שינוי נתונים בתוך פרופיל הלקוח.
  • כל התונים מוצגים על ציר זמן או טבלת הניתנת לייצוא לאקסל

זקוקים לפתרון בהתאמה אישית?

דילוג לתוכן