אל תתקשרו אליי
למה חשוב להיות מסונכרנים עם המאגר "אל תתקשרו אליי"?
מערכת ה-CRM שלנו תומכת בחוק החדש להגנת הצרכן “אל תתקשרו אליי” שעלול לסכן
אלפי בתי עסק בהפרת חוק להגנת הצרכן ותביעות מיותרות של לקוחות.
על פי החוק להגנת הצרכן, (תיקון חוק מס’ 61) – מתאריך 01.01.23 לא ניתן לבצע שיחות מכירה למספר הטלפון של אזרח שנרשם למאגר “אל תתקשרו אליי" כל אזרח אשר אינו מעוניין לקבל שיחות מכירה ושיווק מבתי עסק שונים, יכול להירשם למאגר ולהוסיף את עצמו בקלות וכך להימנע משיחות מיותרות,
בתי עסק שירצו לבצע שיחות מכירה, עליהם לבדוק קודם לכן שהמספר שאליו הם רוצים לחייג לא מופיע במאגר הזה, אחרת הם מסתכנים בתביעה על הפרת החוק ולקנס שיכול להגיע לסכום של יותר מ-46,000 ₪.
על פי החוק להגנת הצרכן, (תיקון חוק מס’ 61) – מתאריך 01.01.23 לא ניתן לבצע שיחות מכירה למספר הטלפון של אזרח שנרשם למאגר “אל תתקשרו אליי" כל אזרח אשר אינו מעוניין לקבל שיחות מכירה ושיווק מבתי עסק שונים, יכול להירשם למאגר ולהוסיף את עצמו בקלות וכך להימנע משיחות מיותרות,
בתי עסק שירצו לבצע שיחות מכירה, עליהם לבדוק קודם לכן שהמספר שאליו הם רוצים לחייג לא מופיע במאגר הזה, אחרת הם מסתכנים בתביעה על הפרת החוק ולקנס שיכול להגיע לסכום של יותר מ-46,000 ₪.
- מערכת ה- CRM שלנו מקושרת ישירות ל"מאגר אל תתקשר אלי", בודקת בזמן אמת האם מס' הטלפון חסום במאגר, ומסמנת כל טלפון שניתן להתקשר אליו.
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
- חזרה ללקוחות שהשאירו פרטים דפי נחיתה ונמצאים במאגר "אל תתקשר אלי"
- המערכת מאפשרת לנציג המכירות להתקשר ללקוח אשר אסור להתקשר אליו באמצעות קבלת טוקן (קוד חד פעמי) שמגיע למנהל המערכת, ובכך לחייג באופן חד פעמי ללקוח (למרות שהוא נמצא במאגר "אל תתקשרו אליי") על מנת לאפשר ניהול התקשרות עם הלקו שהשאיר את הפרטים .