חייגן אוטומטי וניהול שיחות
מערכת ה-CRM שלנו נותנת פתרון מקיף לכל העבודה היומית בתחום השירות, המכירות והשיווק.
זו מערכת ייחודית מסוגה בעולם המשלבת בתוכה מערכת CRM ומערכת CallCenter (מרכזייה) מובנית.
מודול חייגן אוטומטי מאפשר למערכת לבצע חיוגים רציפים ללא צורך בהקלדה ידנית של מספרים, וכך לחסוך זמן ולייעל את עבודת הנציגים, המערכת מסננת שיחות שלא נענו או מספרים לא פעילים ומעבירה לנציג רק שיחות זמינות בפועל
ומודול ניהול השיחות מרכז את כל השיחות הנכנסות והיוצאות במקום אחד, כולל תיעוד, הקלטות ותמלולים – כדי לאפשר שליטה מלאה, בקרה ושיפור מתמיד של איכות השירות.
איך חייגן אוטומטי תורם למוקד?
עם חייגן אוטומטי, צוות המכירות או השירות יכול להוציא מאות חיוגים בלחיצה אחת – בלי להזין ידנית מספרי טלפון, בלי לבצע חיוג חוזר באופן ידני וללא בזבוז זמן על שיחות למספרים לא זמינים. המערכת מבצעת חיוגים באופן אוטומטי, מסננת שיחות שלא נענו או קווי טלפון לא פעילים, ומפנה לנציג את השיחות הפעילות. כך הנציגים יכולים להתמקד בשיחה עצמה, בשירות או במכירה, במקום בתפעול ובהמתנה מיותרת ולנהל שיחות איכותיות בפחות זמן, להבין מה לקוחות רוצים באמת ולסגור עסקאות.
חייגן אוטומטי וניהול שיחות - פיצ'רים עיקריים
- חייגן מובנה להתקשרות ללקוחות ולקבלת שיחות נכנסות, ניתן להשתמש בחייגן באמצעות אוזניות ומיקרופון המחוברים למחשב.
- בחירת מספרי טלפון ממאגר מספרים גדול לבחירה (מספרים קווים ואפשרות למספרים סלולריים) ושיוך לעובד או קבוצות עובדים.
- הקלטה ותמלול כל השיחות הנכנסות/ יוצאות מהמערכת.
- אין צורך להיות מחובר למערכת כדי לקבל שיחות – ניתן ע"י עקוב אחריי להעביר את השיחה למספר טלפון ייעודי.
- קיימת מערכת ניהול תורי שיחות והתראות על שיחות נכנסות.
- מענה לשיחות נכנסות, עם פירוט עבר של הלקוח ותסריט שיחה תואם לסטטוס הלקוח בצורה אוטומטית.
- מוניטור המציג את מצב העובדים (לא שלוחות).
- מודול חכם למעקב אחרי שיחות שלא נענו
- פירוט סיבת סיום השיחה באופן מפורט
יתרונות של חייגן אוטומטי
- החייגן הוא חלק ממערכת ה-CRM, ואין צורך להתעסק עם התקנות מיותרות.
- פעולות כמו השתקה (Mute), המתנה (Hold), נא לא להפריע (DND) והעברת שיחה מתבצעות בקלות דרך החייגן.
- זיהוי שם המתקשר ומספר הטלפון ממנו מגיעה השיחה.
- אפשרות לשיחת ועידה עד 8 משתתפים.
- הצגת נתונים סטטיסטיים לנציג.
- חסכון במשטח עבודה בעמדת הנציג.
- כל שיחה משוייכת אוטומטית לעובד שביצע אותה (ללא התעסקות עם מספרי שלוחות).
- בעת כניסת עובד למערכת, החייגן מתחבר באופן אוטומטי.
- יכולת דירוג שיחות וסינונם לצורך טיוב עבודת המוקדנים
- מערכת חיוג אוטומטית ללקוחות.
- התממשקות לטלפון IP ללא החלפת עמדות של נציגים דרך המערכת.
תורי שיחות
תורי שיחות מנהלים בצורה מסודרת את העומס של השיחות הנכנסות ומפנים כל שיחה לנציג הזמין הבא, כך שלא מפספסים פניות. המערכת מאפשרת שליטה בניתוב השיחות, מעקב אחרי זמני המתנה ושיפור חוויית השירות ללקוחות.
כאשר מרכזים את השיחות הנכנסות בתור, ומנהלים את כל זרימת השיחות – חיוג יוצא, קבלת שיחות נכנסות, תורי המתנה ותזמון שיחות חוזרות בתוך מערכת אחת, מקבלים שליטה מלאה וניהול שיחות מתוקתק. המערכת מאפשרת להקצות שיחות לנציגים לפי זמינות הנציג, להבטיח שלא מפספסים פניות, ולתעד את היסטוריית השיחות במלואה. בזכות האינטגרציה בין חיוג יוצא לניהול שיחות נכנסות + מערכת CRM – קל לעקוב אחרי כל אינטראקציה עם הלקוח, להבין באיזה שלב הוא נמצא, לחזור אליו בזמן הנכון ולבנות תכנית עבודה מסודרת ויעילה, גם במוקד גדול עם מאות נציגים וגם בעסק קטן.
תורי שיחות - ייעול וארגון חכם של נתונים
המערכת שלנו מבוססת על יעילות מירבית וארגון נכון של הנתונים. ניתן להגדיר תורי שיחות עבור פרויקטים שונים ולקבוע מנגנוני המתנה מותאמים אישית לכל תור בנפרד. כאשר שיחה נכנסת לתור, היא מצלצלת אצל כל הנציגים המשויכים אליו, ומאפשרת לנציג הפנוי לקחת את השיחה באופן מיידי.
עם תחילת השיחה, פרופיל הלקוח יעלה בצורה אוטומטית על המסך, כולל כל פרטי הלקוח והיסטוריית השיחות, כך שהנציג יהיה מוכן ומעודכן עם כל המידע הנדרש. בנוסף, המערכת מספקת התראות בזמן אמת על שיחות שלא נענו, ומאפשרת חזרה פשוטה ומהירה ללקוח, כדי להבטיח שירות מקצועי ואמין.
ניתוב שיחות - פיצ'רים מרכזיים:
-
בזמן המתנת הלקוח ולאחר כל X זמן
ניתן לבצע פעולות API ו/או לשלוח הודעות באמצעות WhatsApp / SMS -
הצגת השיחות שלא נענו ולא טופלו בגישה מהירה.
תצוגת הלקוח בשיחה בדף החיוג - כאשר אין נציג זמין, ניתן לקבוע את הפעולה שתתבצע.
- העברת השיחה למספר אחר / קולגה / מוקד הודעות
-
אוטומציה: הודעה שתשלח דרך: Email, SMS, WhatsApp בצורה אוטומטית עם תבנית שנכתבה מראש
- ניתן לשנות בזמן אמת את הגדרות תורי השיחות, להעלות מנגינת המתנה , זמן המתנה, שיוך עובדים לקבוצת צלצול
- מספר מדיד
חייגן אוטומטי חכם הוא חייגן מובנה ואינטגרלי כחלק מהמערכת שלנו שמאפשר חיוג ישיר ללקוחות וגם קבלת שיחות – בלי צורך בתוכנות חיצוניות או התקנות נוספות. ניתן להשתמש בו מהמחשב עם אוזניות ומיקרופון.
ניהול השיחות מרכז את כל המידע במקום אחד: שיחות נכנסות, יוצאות, הקלטות ותמלולים. כך הנציגים רואים את היסטוריית הלקוח בזמן אמת, חוסכים זמן ומספקים שירות מדויק ומקצועי יותר.
שימוש בחייגן אוטומטי מובנה חוסך זמן והתעסקות עם מערכות צד ג’, מפשט תהליכים, מאפשר לשמור את כל המידע על הלקוחות (שיחות, לידים, פרטים אישיים) במקום אחד – מה שמייעל עבודה וחוסך זמן.
בהחלט, המערכת מזהה שיחות שלא נענו, מתעדת אותן ומציגה לנציגים משימות לחזור לשיחות האלו באופן אוטומטי, זה מבטיח שלא תאבדו אף פנייה ושהטיפול בלידים ובלקוחות קיימים יהיה מתועד באופן מלא.
כן, המערכת שלנו מציגה נתונים סטטיסטיים על שיחות, כמו כמות השיחות, איכות השיחות, שיחות שלא נענו וכו׳, מה שעוזר למנהלים ולנציגים לנתח את הביצועים במוקד.
כן. המערכת מאפשרת ניתוב חכם של שיחות בהתאם לכללי העסק שהוגדרו מראש לפי סוג לקוח, זמינות של נציגים במוקד למשל, כך כל שיחה מגיעה לנציג הנכון בזמן הקצר ביותר.
כן, המערכת שלנו מאפשרת חיוג וקבלה של שיחות מכל מקום עם חיבור לאינטרנט, כך שהיא מתאימה גם למוקדים וגם לעובדים שמעדיפים לעבוד מהבית.