מודול שיחות ועידה
מערכת ה CRM- שלנו הינה מערכת ייחודית המכילה בתוכה מערכת Call-Center מובנית ללא צורך בתוספים. המערכת מאפשרת לבצע שיחות ועידה מרובות משתתפים ובמידת הצורך להעלות מספר לקוחות או משתמשים לשיחה אחת.
יתרונות מודל שיחות ועידה
- ניתן לבצע שיחות ועידה מרובות משתתפים במערכת.
- המערכת יודעת לקשר בין הלקוחות השונים המשתתפים בועידה.
- ניתן לשלב ועידה עם עובדים שונים ולקוחות שונים.
- יצירת שיחת ועידה מתבצעת באופן שקוף ופשוט כמו חיוג מהטלפון.
- כל המידע מתועד עבור כל המשתתפים בשיחה.
- ניתן להסתכל על היסטוריית שיחת הועידה בכל רגע נתון.