מערכת חיוג
השילוב בין CRM ומרכזיה מתקדמת חוסך לכם כסף ומייעל את תהליכי העבודה.
פיצ'רים מרכזיים
- הוצאה וקבלת שיחות ישירות מהמערכת על ידי חייגן מובנה (חיוג מתבצע מתוך דף החיוג באופן פשוט וקל ללא התקנת תוכנות נוספות)
- חיוג מהיר מדף הלקוח בלחיצת כפתור
- הקלטת שיחות
- האזנה, לחישה והתערבות
- שימוש במספרי טלפון נייחים וניידים
- תמלול שיחות בלמעלה מ-80 שפות
- הגדרת מספרי טלפון לפי שמות מחלקות
- שיוך מספרי טלפון לעובדים
- צליל המתנה
- חוקי "אין מענה"- אוטומציה של מה קורה כאשר לא ניתן לקבל שיחה? (מעבר אוטומטי של השיחה לקולגה / /טלפון אישי / /מרכז הודעות / שליחת הודעה אוטומטית דרך ווסטאפ או SMS)
- מעבר חלק של נתוני לוג שיחות ממערכות אחרות ישירות למערכת MindCrm
- סטטיסטיקות ונתונים על שיחות
- אפשרות לניהול ומעקב שיחות בזמן אמת.
- הורדת קבצי שיחות מוקלטות ישירות לשולחן העבודה לצורך בקרה.
- אחסון שיחות ישירות בפרופיל הלקוח ומערכת ענן חיצונית
- מס' טלפון נייח היכול לתפקד כמספר נייד
- מאגר ייעודי למספרי טלפון חסומים
- שיחות זום בין מספר רב של משתמשים - בקרוב!
כל עבודת הנציגים מדף אחד ייעודי
שליפת לקוחות באמצעות בינה מלאכותית
שליפת לקוחות באופן דינאמי באמצעות בינה מלאכותית (AI) כדי לייעל את עבודת הנציגים ע"י הגדרת חוקים שונים למערכת ומניעת חשיפת מאגרי הלקוחות.
תסריטי שיחה מותאמים אישית לסטטוס הלקוח
תסריטי השיחה הדינאמיים מותאמים לפי פרטי הלקוח והסטטוס שלו במערכת. בעזרת החוקים שתגדירו, התסריט המתאים יוצג לנציג.
חייג ללקוחות ישירות מהמערכת
מערכת ה CRM שלנו היא היחידה שמשלבת מערכת שיחות מובנית המציגה פרופיל לקוח והיסטוריית נתונים עם שמירת נתוני השיחה והסטטוסים של הלקוחות.
הצגה ועדכון היסטוריית הלקוח במקום אחד
היסטוריית השיחות עם הלקוח והקלטות השיחה נשמרות ומוצגות בפרופיל הלקוח. ניתן לבצע מעקב ובקרת השיחות בזמן אמת. צפייה בהיסטוריית הנגיעות והסטטוסים של כל לקוח.
עבודה ממוקדת
במסך אחיד הנציגים יכולים לנהל משמרת עבודה מלאה ללא מעבר בין מסכים ובזבוז זמן מיותר.
העלאת ההכנסות
שמור על קשר עם לקוחות החברה בצורה הקלה והנוחה ביותר והימנע משיחות כפולות ושאלות חוזרות של לקוחות.