מערכת חיוג

מערכת החיוג המובנית במערכת היא פיצ'ר ייחודי במערכת ה-CRM המתקדמת שלנו, שבעזרתה ניתן לנהל את הלקוחות בצורה קלה ופשוטה, המרכזיה מאפשרת יצירת קשר עם הלקוחות בקלות, ולנהל את המוקד בצורה אופטימלית.
השילוב בין CRM ומרכזיה מתקדמת חוסך לכם כסף ומייעל את תהליכי העבודה.

פיצ'רים מרכזיים

כל עבודת הנציגים מדף אחד ייעודי

שליפת לקוחות באמצעות בינה מלאכותית
שליפת לקוחות באופן דינאמי באמצעות בינה מלאכותית (AI) כדי לייעל את עבודת הנציגים ע"י הגדרת חוקים שונים למערכת ומניעת חשיפת מאגרי הלקוחות.
תסריטי שיחה מותאמים אישית לסטטוס הלקוח
תסריטי השיחה הדינאמיים מותאמים לפי פרטי הלקוח והסטטוס שלו במערכת. בעזרת החוקים שתגדירו, התסריט המתאים יוצג לנציג.

חייג ללקוחות ישירות מהמערכת
מערכת ה CRM שלנו היא היחידה שמשלבת מערכת שיחות מובנית המציגה פרופיל לקוח והיסטוריית נתונים עם שמירת נתוני השיחה והסטטוסים של הלקוחות.

הצגה ועדכון היסטוריית הלקוח במקום אחד
היסטוריית השיחות עם הלקוח והקלטות השיחה נשמרות ומוצגות בפרופיל הלקוח. ניתן לבצע מעקב ובקרת השיחות בזמן אמת. צפייה בהיסטוריית הנגיעות והסטטוסים של כל לקוח.

עבודה ממוקדת
במסך אחיד הנציגים יכולים לנהל משמרת עבודה מלאה ללא מעבר בין מסכים ובזבוז זמן מיותר.

העלאת ההכנסות
שמור על קשר עם לקוחות החברה בצורה הקלה והנוחה ביותר והימנע משיחות כפולות ושאלות חוזרות של לקוחות.

העלאת מאגרי לקוחות
דילוג לתוכן