מערכת ניהול קבצים

MindCRM | מערכת CRM | מוקדי מכירות | מוקדי שירות | ארגונים

ניהול קבצים

מערכת ניהול קבצים היא מרכיב חשוב המאפשרת ארגון, שמירה, ושיתוף של מידע ומסמכים רלוונטיים. היא תורמת לאבטחת מידע, משפרת את התהליכים הפנימיים של הארגון, ומבטיחה שכל המידע המרכזי יישמר במקום אחד, מאובטח ונגיש בזמן אמת. ניתן לשייך את כל המסמכים, הצעות המחיר, חוזים או טפסים לתיקיות, לחפש מסמכים חסרים ולנהל את כל תיק הלקוח ממקום אחד ובכך לקבל תמונת מצב מלאה ומרוכזת על כל לקוח
דילוג לתוכן