ניהול משתמשים והרשאות
ניהול הרשאות במערכת ה- CRM נועדה להבטיח שהשימוש במערכת ייעשה בצורה מאובטחת ומותאמת לצרכים של הארגון ועל פי הרשאת תפקיד של כל משתמש
ניהול הרשאות ומשתמשים
- שמירה על אבטחת מידע: הגבלת גישה מאפשרת שרק אנשים בעלי הרשאה מתאימה יוכלו לצפות ו/או לערוך פעילות.
- ישנן 3 רמות הרשאה כאשר לכל רמת הרשאה ניתן לקבוע את הפעולות המותרות (רמות שונות, יכולות, קטגוריות, סוגי פעילות ועוד..)
- שמירה על פרטיות הלקוחות: חלק מהמידע במערכת עשוי להיות מידע פרטי על לקוחות, ניתן להגביל את הגישה אליו כדי לעמוד בדרישות חוקי הפרטיות.
- בזמן אמת, תוכל ליצור רמות הרשאה חדשות ולערוך את ההרשאות הקיימות.
- מניעת טעויות אנוש - על ידי הגבלת גישה לפונקציות מסוימות, נמנעת האפשרות שמשתמשים יערכו או ימחקו מידע בטעות שלא היה אמור להיות נגיש להם.
- שיפור שליטה ניהולית - הרשאות עוזרות להנהלה לשלוט טוב יותר במערכת, לדעת מי משתמש באילו נתונים ולוודא שהמידע נשאר מאורגן ומנוהל בצורה מיטבית.
- התאמה לעבודה גלובלית - ניתן להגדיר שפות שונות לממשק המערכת ולהתאים לעובדים ממקומות שונים ברחבי העולם.