שאלות תשובות

מערכת MindCRM

מערכת CRM (Customer Relationship Management) היא מערכת תוכנה שעוזרת לנהל, לארגן ולתעד את מערכת היחסים של העסק עם קהל לקוחותיו. המערכת מרכזת את כל המידע על הלקוחות במקום אחד, (לקוחות קיימים ולקוחות עתידיים) ומסייעת להגדיל מחזורי מכירות, לשפר את השירות ולנהל קמפיינים דיגיטליים. מערכת CRM טובה עובדת בשביל העסק. מעניקה תמונת מצב על כל ההבטים העסקיים והתהליכים הארגונים שקורים בעסק.
כדי לבחור מערכת CRM לעסק ראשית, יש לבחון ולהגדיר מה צרכי העסק ומהי הצפייה שהמערכת תספק?
בימים אלו, ישנן מערכות רבות בשוק הכוללות אפשרויות מגוונות והשאלה הנשאלת היא מה נכון עבורי וימקסם את העבודה הספציפית בעסק שלי
מומלץ לבדוק האם המערכת כוללת תכונות כמו:
* ניהול מכירות ושיווק
* חיבור מובנה למערכת טלפונית
* ניהול שירות לקוחות
* דוחות ומדדים
* אוטומציה של תהליכים
* אינטגרציה עם אפליקציות אחרות
* ממשק נוח ופשוט למשתמש
* חישוב שעות העובדים
* שימוש ב-AI

MindCrm היא מערכת CRM מתקדמת ודינמית, מבוססת WEB שניתן להתאים אישית לכל עסק. הייחודיות של המערכת מתבטא בשילוב מערכת טלפוניה מובנית עם ממשק ה- CRM, דבר המפשט ומקל על העבודה וחוסך בעלויות חיבור לספק טלפוני חיצוני, וכל זאת תוך כדי ממשק משתמש קל ונוח לשימוש.

המערכת מאפשרת ניתוח נתונים וקבלת תובנות עסקיות באמצעות AI על בסיס הנתונים, יכולות שיווק ומכירות מתקדמות, אוטומציות, ניתוח נתונים ודוחות, שילוב עם אפליקציות נוספות, וכמובן מחיר משתלם.

בהחלט! כל אחד יכול להשתמש במערכת CRM ואין צורך בידע טכנולוגי מקדים. המערכת מאוד פשוטה לתפעול ולכל נציג יכול לבצע את כלל הפעולות מדף אחד דרך ממשק פשוט וידידותי שימוש יומיומי ב-CRM חוסך כסף ומגדיל מחזורי מכירות ע”י מעקב אחר פניות, התרעות ותזכורות.

בעבר, גורמים שונים בארגון היו משתמשים בדרכים שונות בשמירה והעברת מידע. (החל מפתקי הממו הצהובים ועד גיליונות אקסל ארוכים ומסורבלים), מה שהביא לא פעם לפספוס הזדמנויות עסקיות, התמהמהות בחזרה ללקוחות וקושי בקבלת תמונת מצב אמיתית של המכירות בעסק.

שילוב של כל המידע במקום אחד, בצורה מסודרת ומאורגנת, הניתן לשליפה מהמערכת בכל זמן ומקום בעולם, מאפשר לעובדי הארגון להגדיל רווחים ופשוט למכור יותר.

השאיפה של כל עסק היא לשים את עצמו בקדמת הבמה ולבנות את עצמו כמותג בתחומו, חלק אינטגרלי בהצלחה עסקית הוא מתן שירות לקוחות ברמה גבוהה והפגנת מקצועיות רבה אל מול הלקוח. ריכוז של כל פניות הלקוחות, במאגר נתונים מסודר, מאפשר לנהל בצורה מיטבית את מערכת היחסים של העסק עם קהל לקוחותיו.

יתרונות CRM מבוסס ענן הן: גישה מכל מקום בעולם בלחיצת כפתור, עלויות חודשיות נמוכות יותר, גיבוי נתונים, שדרוגים ועדכונים אוטומטיים.

ניתן לשלב אוטומציות רבות ב-CRM. כיום מערכת CRM מתקדמת מתממשקת בצורה אוטומטית לחברות אוטמציה גדולות וידועות כמו MAKE ו- ZAPIER
במערכת MindCrm ניתן גם להגדיר תהליכים אוטומטיים מובנים בקלות ובמהירות:
* שליחת מיילים והודעות אוטומטיות ללקוחות על בסיס פעולות או אירועים (למשל, ברכות ליום הולדת).
* יצירת משימות ותזכורות אוטומטיות המבוססות על לוח זמנים.
* הפקת חשבוניות וחיוב לקוחות באופן אוטומטי.
* עדכון אוטומטי של שדות ברשומת לקוח.
* ייצוא ושיתוף נתונים באופן אוטומטי עם מערכות אחרות דרך API.
* קביעת תזכורות והתרעות אוטומטיות לצוות המכירות.
* דירוג ומתן עדיפות אוטומטית ללידים והזדמנויות מכירה

בעולם העסקי של היום מהירות תגובה היא שם המשחק.
בעולם מוקדי המכירות, שיחות נכנסות בקצב מהיר, חשובה מאוד היכולת לעבוד על ממשק קל ונוח בקבלת שיחה, אפשרויות להשתקה של הלקוח ושילוב משתתפים נוספים בזמן השיחה.
כדי לייצר יתרון תחרותי יש צורך במערכת CRM הכוללת מערכת טלפונית מובנית – היא המתאימה לניהול מערכת מכירות טלפונית.

מערכת ה-CRM היא בעברית עם אפשרות לתמיכה באנגלית.

יותר ויותר ארגונים עסקיים עוברים לשימוש בפתרון מערכת ניהול לקוחות. (שוק ה-CRM צפוי להגיע בשנת 2027 ליותר מ- 90 ביליון דולר).
כיום ישנם לא מעט מערכות בשוק המציעות פתרונות שונים.
ראשית, יש להבין מה מטרת ה-CRM? מי ישתמש בו? והבנה שכל המערכת העסקית תעבור טרנספורמציה למערכת חדשה שתשפר ותייעל את הארגון
1. מאפיינים: הארגון צריך לשאול את עצמו מה המערכת כוללת והאם היא עונה ונותנת את ערך העל לעסק?
2. נוחות שימוש: בין הדברים החשובים ביותר – כי הרי מה שווה מערכת עם אפשרויות רבות אך עם קושי בהטמעה וממשק שימוש לא ידידותי למשתמש?
3. קבלת תובנות עסקיות: מערכת CRM מארגנת ומרכזת את כל המידע הארגוני, שאמורות לעזור להוציא תובנות עסקיות ברורות מהנתונים שיובילו לעסקאות והגדלת רווחים.
4. עלויות: כיום השוק מציע מגוון רחב של עלויות על שירותים ותוספים שונים. יש לשאול את עצמנו מה אנחנו צריכים ועד כמה נשתמש בכל האפשרויות שמציעה המערכת.
5. ליווי ושירות לקוחות בזמן ובעיקר לאחר ההטמעה: אז בשעה טובה, מזל טוב! יש לנו מערכת חדשה בארגון, אבל רגע, מה עם בעיות שיעלו ויצוצו תוך כדי תנועה?
חשוב לבדוק שהליווי והשירות זמין, איכותי ומלווה את הצוות לאורך כל הדרך.

לתהליך ההטמעה מקדים שלב האיפיון שבו מבינים מה מטרות העסק, איך הוא התנהל עד היום, מה הצפייה מהמערכת החדשה ואיך ניתן לשפר את התהליכים העסקיים ארגונים. תהליך הבנת הצרכים הינו תהליך חשוב ביותר, הבנה נכונה של הצורך, תשליך על התאמת המערכת לעסק. לכן אנחנו ב-MindCrm מקדישים זמן וחשיבות רבה לכל התהליך. לאחר מכן בונים תכנית הטמעה מסודרת (תוך דגש לרתימת תהליך ארגוני עמוק להבנת ורתימה להצלחת פרוייקט ההטמעה) וקביעת לוח זמנים ברור.

1. צמיחה עסקית והגדלת המכירות.
2. עבודה פרודוקטיבית בקרב צוות מכירות והארגון בכללותו.
3. תקשורת יעילה יותר עם קהל הלקוחות.
4. הבנה טובה יותר של מסע הליד.
5. הפקת תובנות עסקיות.
6. חדשנות במודל העסקי והפיכה לארגון דיגיטלי מתקדם.

עולם ה-CRM חווה גדילה והתפתחות מואצת, שינויים רבים צצים כמו פטריות אחר הגשם. בדומה למוצרים טכנולוגים נוספים, קשה לחזות במדויק לאן התחום ילך, אך בהחלט ניתן לקבל תמונה רחבה ומתוך כדי הבנת המגמות הבולטות שעתידות להיכנס לחיינו ולשנות את הליך העבודה מקצה לקצה.

להלן כמה שינויים בולטים:
1. יכולת ניבוי תחזיות מכירה.
2. תובנות על פעילות הארגון, בדגש על מוקד המכירות ועד איתור לקוחות עם דפוסים ספציפיים המעידים על סיכוי רב יותר לסגירה.
3. תקשורת חכמה עם הלקוח הבנויה על בינה מלאכותית (מיילים, הודעות).

דילוג לתוכן