שעון נוכחות

MindCRM | מערכת CRM | מוקדי מכירות | מוקדי שירות | ארגונים

שעון נוכחות חכם

שעון הנוכחות המתקדם במערכת מרחיב את כלי הניהול שיש אחר מעקב וניהול עובדים. שעון העבודה מאפשר למדוד את זמן העבודה בפועל, הפסקות בתשלום או לא בתשלום ולתת תמונת מצב בכל רגע נתון לגבי נוכחות העובד. לא משנה אם הוא עובד מהבית או מהמשרד

• כשהמשתמש נכנס למערכת שעות העבודה וההפסקות נספרות בצורה מדויקת ומוצגות באופן ברור למנהלים המשתמש מכדי לשמור על סדר ובקרה על פעילות העובדים בחברה • המערכת מבצעת "סיום משמרת" לעובד בצורה חכמה גם בסגירת הדפדפן, או חריגה בזמן ההפסקה

הגדרת הפסקות ושעות עבודה

ניתן להגדיר מראש את שעות העבודה וההפסקות של העובדים והמערכת תדאג לכל השאר בשבילכם. באמצעות בינה מלאכותית (AI) המערכת יודעת לזהות חוסר פעילות של עובדים ולסמן אותם כשעות הפסקה.

דילוג לתוכן