שרת השיחות
מערכת ה-CRM נותנת פתרון מקיף לכל העבודה היומית בתחום השירות, המכירות והשיווק.
מערכת ייחודית מסוגה בעולם המשלבת בתוכה מערכת CRM ומערכת CallCenter (מרכזייה) מובנית.
ממשק ניהול שיחות
- חייגן מובנה להתקשרות ללקוחות ולקבלת שיחות נכנסות, ניתן להשתמש באמצעות אוזניות ומיקרופון המחוברים למחשב.
- בחירת מספרי טלפון ממאגר מספרים גדול לבחירה (מספרים קווים ואפשרות למספרים סלולריים) ושיוך לעובד או קבוצות עובדים.
- הקלטה ותמלול כל השיחות הנכנסות/ יוצאות מהמערכת.
- אין צורך להיות מחובר למערכת כדי לקבל שיחות – ניתן ע"י עקוב אחרי להעביר את השיחה למספר טלפון ייעודי.
- מערכת ניהול תורי שיחות והתראות על שיחות נכנסות.
- מענה לשיחות נכנסות, עם פירוט עבר של הלקוח ותסריט שיחה תואם לסטטוס הלקוח בצורה אוטומטית.
- מוניטור המציג את מצב העובדים (לא שלוחות).
- מודול חכם למעקב אחרי שיחות שלא נענו
- פירוט סיבת סיום השיחה באופן מפורט
יתרונות של שרת השיחות
- החייגן הוא חלק ממערכת ה-CRM, ואין צורך להתעסק עם התקנות מיותרות.
- פעולות כמו השתקה (Mute), המתנה (Hold), נא לא להפריע (DND) והעברת שיחה מתבצעות בקלות דרך החייגן.
- זיהוי שם המתקשר ומספר הטלפון ממנו מגיעה השיחה.
- אפשרות לשיחת ועידה עד 8 משתתפים.
- הצגת נתונים סטטיסטיים לנציג.
- חסכון במשטח עבודה בעמדת הנציג.
- כל שיחה משוייכת אוטומטית לעובד שביצע אותה (ללא התעסקות עם מספרי שלוחות).
- בעת כניסת עובד למערכת, החייגן מתחבר באופן אוטומטי.
- יכולת דירוג שיחות וסינונם לצורך טיוב עבודת המוקדנים
- מערכת חיוג אוטומטית ללקוחות.
- התממשקות לטלפון IP ללא החלפת עמדות של נציגים דרך המערכת.