מודול תורי שיחות

MindCRM | מערכת CRM | מוקדי מכירות | מוקדי שירות | ארגונים

הגדרת תורי שיחות

יעילות וחלוקה נכונה של נתונים היא שם המשחק. ניתן להגדיר תורי שיחות פרויקטים שונים במערכת ולקבוע מנגנוני המתנה לכל תור בנפרד. שיחה נכנסת המגיעה לתור מצלצלת אצל כלל הנציגים המשוייכים אליו ומאפשרת לנציג הפנוי למשוך את השיחה. פרופיל הלקוח יעלה בצורה אוטומטית עם כל פרטי הלקוח והיסטוריית השיחות. בנוסף, המערכת יודעת לתת לנציגים התראות בזמן אמת על שיחות שלא נענו, עם אפשרות פשוטה לחזרה מהירה ללקוח.

קבוצת צלצול

דילוג לתוכן