מודול תורי שיחות
הגדרת תורי שיחות
יעילות וחלוקה נכונה של נתונים היא שם המשחק. ניתן להגדיר תורי שיחות פרויקטים שונים במערכת ולקבוע מנגנוני המתנה לכל תור בנפרד.
שיחה נכנסת המגיעה לתור מצלצלת אצל כלל הנציגים המשוייכים אליו ומאפשרת לנציג הפנוי למשוך את השיחה.
פרופיל הלקוח יעלה בצורה אוטומטית עם כל פרטי הלקוח והיסטוריית השיחות.
בנוסף, המערכת יודעת לתת לנציגים התראות בזמן אמת על שיחות שלא נענו, עם אפשרות פשוטה לחזרה מהירה ללקוח.
קבוצת צלצול
-
בזמן המתנת הלקוח ולאחר כל X זמן
ניתן לבצע פעולות API ולאחר או לשלוח הודעות באמצעות WhatsApp / SMS -
הצגת השיחות שלא נענו ולא טופלו בגישה מהירה.
תצוגת הלקוח בשיחה בדף החיוג - כאשר אין נציג זמין, ניתן לקבוע את הפעולה שתתבצע.
- העברת השיחה למספר אחר / קולגה / מוקד הודעות
-
אוטומציה: הודעה שתשלח דרך: Email, SMS, WhatsApp בצורה אוטומטית עם תבנית שנכתבה מראש
- ניתן לשנות בזמן אמת את הגדרות התורי שיחות לעלות מנגינת המתנה , זמן המתנה, שיוך עובדים לקבוצת צלצול
- מספר מדיד