תותח שיחות

הגדלת פרודוקטיביות ומיקסום התוצאות


מעוניינים להגדיל את הפרודוקטיביות של המחלקה? למקסם את זמן העבודה ולהגיע ליותר לקוחות? או אולי לחייג ללקוחות ללא הפסקה, בשעות מוגדרות מראש, ללא תלות בימי חופשה של עובד כזה או אחר?

"תותח שיחות" מובנה בתוך מערכת ה-MindCRM מאפשר להגדיר את כמות השיחות שיצאו ללקוחות פוטנציאלים.

המערכת פשוט מחייגת ומאפשרת להגיע לקהל לקוחות רחב יותר.

הכלי מתאים למוקדי מכירות ושירות לקוחות הרוצים להגדיל את כמות השיחות היוצאת בצורה משמעותית, ללא תלות בכמות הנציגים ובכך להגדיל את פוטנציאל המכר ולסגור יותר עסקאות

תותח שיחות
תותח שיחות אוטומטי | מערכת מיינד CRM

תותח שיחות - דרך פעולה:

חייגן אוטומטי מתקשר לרשימת הלידים הנמצאת במערכת. הלקוחות שמקבלים את השיחה יכולים לבחור לענות ולדבר עם נציג או לקבוע מועד אחר לשיחה.

בכך אנו מייעלים את התהליך ומגישים על מגש של כסף לקוחות שהם רלוונטים לשיחה.

יתרונות של תותח השיחות

חייגן אוטומטי

שמביא ליעילות מירבית והפחתת עומסים במוקד המכירות והשירות

הקלטת שיחות

תמלול ותיעוד כל שיחה בפרופיל הלקוח

ניהול מספרי טלפון

הגדרת מספרי טלפון שמהם יצאו שיחות

בחירת קהלי יעד

אפשרות הרצת תותח שיחות רק על מאגר נבחר או יותר במערכת ה-CRM

דיוור קולי נרחב

הודעות קוליות בתפוצה רחבה למספר גדול של נמענים

תותח שיחות דינמי

אתם תבחרו את כמות השיחות שתצא בו זמנית

חוק אין מענה

כל ליד שהתבצעה אליו שיחה ולא היה מענה, תתבצענה שיחות נוספות

הקצאה אישית/ צוותית

ניתן להגדיר תותח שיחות לעובד אחד או יותר

עבודה מכל מקום בעולם

תותח שיחות המחובר למערכת ה-CRM ומאפשר לעובדים לעבוד מכל מקום בעולם

דשבורד

הכולל נתונים על כמות שיחות, מוצע זמן שיחה, SLA, דו"ח הקלקות ועוד

תותח שיחות אישי

במערכת ה־CRM שלנו פיתחנו כלי עוצמתי ובלעדי- תותח שיחות אישי, שנועד להפוך כל נציג ל"מכונת מכירות חכמה ויעילה".

במקום לחייג ידנית לכל לקוח ולהמתין שיקבל את השיחה, המערכת עושה את זה בשבילו.

הנציג פשוט לוחץ Play, ותותח השיחות נכנס לפעולה.

איך זה עובד?

לדוגמא:

יתרונות של תותח השיחות האישי:

הנציגים עובדים מהר יותר, מדברים עם יותר לקוחות, וממירים הרבה יותר שיחות לעסקאות – בזמן קצר בהרבה.

הגדלת רווחים

הכפלת התפוקה פי 3–6 – יותר שיחות, יותר מכירות, יותר תוצאות.

שליטה מלאה

של הנציג על השיחות, הוא מפעיל ומפסיק את התותח מתי שנוח לו.

שימור הדאטה

שמירה על דאטה איכותית, לא נשרפות רשומות ולא נוצרות שיחות סרק.

שיפור בזמני העבודה

הנציגים עובדים מהר יותר, מדברים עם יותר לקוחות.

יעילות

אפקטיביות בניהול היומיום, הנציג מדבר רק כשהלקוח עונה.

עצירת שיחת אוטומטית

עצירה אוטומטית וחכמה: ברגע שמתחילה שיחה, כל שאר החיוגים נפסקים.

שיפור בחווית לקוח

חוויית לקוח טובה יותר, הלקוח מקבל שיחה רק כשהנציג פנוי באמת.

יותר סגירות בפחות זמן

ממירים הרבה יותר שיחות לעסקאות – בזמן קצר בהרבה.

תותח שיחות - שאלות ותשובות

תותח שיחות הוא בעצם חייגן אוטומטי המאפשר לחייג בצורה מהירה ובאופן אוטומטי בצורה מהירה ונוחה יותר, המתאימה לשימוש במוקדי שירות ומכירות.

תותח שיחות מאפשר חיוג מהיר, להוציא יותר שיחות בפרק זמן מסוים לכמות גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים, לנתב את השיחה לנציג הרלוונטי, ולסנן שיחות, בנוסף, מאפשר לייעל את תהליך השירות או המכירה, לשפר את חווית השירות או המכירה ותורם להגדלת המכירות.

תותח השיחות במערכת שלנו מאפשר לעבוד מכל מקום בעולם, מייעל את העבודה במוקד, מאפשר להחליט כמה שיחות אפשר יהיה להוציא בזמן נתון, להקליט שיחות, לתעד ולתמלל,
דשבורד מפורט עם נתוני השיחות וחיוג אוטומטי בזמן שנקבע למספרים ללא מענה.

דילוג לתוכן