תותח שיחות

הגדלת פרודוקטיביות ומיקסום התוצאות


מעוניינים להגדיל את הפרודוקטיביות של המחלקה? למקסם את זמן העבודה ולהגיע ליותר לקוחות? או אולי לחייג ללקוחות ללא הפסקה, בשעות מוגדרות מראש, ללא תלות בימי חופשה של עובד כזה או אחר?

"תותח שיחות" מובנה בתוך מערכת ה-MindCRM מאפשר להגדיר את כמות השיחות שיצאו ללקוחות פוטנציאלים.

המערכת פשוט מחייגת ומאפשרת להגיע לקהל לקוחות רחב יותר.

הכלי מתאים למוקדי מכירות ושירות לקוחות הרוצים להגדיל את כמות השיחות היוצאת בצורה משמעותית, ללא תלות בכמות הנציגים ובכך להגדיל את פוטנציאל המכר ולסגור יותר עסקאות

תותח שיחות - דרך פעולה:

חייגן אוטומטי מתקשר לרשימת הלידים הנמצאת במערכת. הלקוחות שמקבלים את השיחה יכולים לבחור לענות ולדבר עם נציג או לקבוע מועד אחר לשיחה.

בכך אנו מייעלים את התהליך ומגישים על מגש של כסף לקוחות שהם רלוונטים לשיחה.

יתרונות של תותח השיחות

חייגן אוטומטי

שמביא ליעילות מירבית והפחתת עומסים במוקד המכירות והשירות

הקלטת שיחות

תמלול ותיעוד כל שיחה בפרופיל הלקוח

הגדרת מספרי טלפון שמהם יצאו שיחות

אפשרות הרצת תותח שיחות רק על מאגר נבחר או יותר במערכת ה-CRM

הודעות קוליות בתפוצה רחבה למספר גדול של נמענים

תותח שיחות דינמי

אתם תבחרו את כמות השיחות שתצא בו זמנית

חוק אין מענה

כל ליד שהתבצעה אליו שיחה ולא היה מענה, תתבצענה שיחות נוספות, באמצעות אוטומציה, במועדים שיוגדרו מראש

ניתן להגדיר תותח שיחות לעובד אחד או יותר

עבודה מכל מקום בעולם

תותח שיחות המחובר למערכת ה-CRM ומאפשר לעובדים לעבוד מכל מקום בעולם

דשבורד

הכולל נתונים על כמות שיחות, מוצע זמן שיחה, SLA, דו"ח הקלקות ועוד

דילוג לתוכן