תותח שיחות
הגדלת פרודוקטיביות ומיקסום התוצאות
מעוניינים להגדיל את הפרודוקטיביות של המחלקה? למקסם את זמן העבודה ולהגיע ליותר לקוחות? או אולי לחייג ללקוחות ללא הפסקה, בשעות מוגדרות מראש, ללא תלות בימי חופשה של עובד כזה או אחר?
"תותח שיחות" מובנה בתוך מערכת ה-MindCRM מאפשר להגדיר את כמות השיחות שיצאו ללקוחות פוטנציאלים.
המערכת פשוט מחייגת ומאפשרת להגיע לקהל לקוחות רחב יותר.
הכלי מתאים למוקדי מכירות ושירות לקוחות הרוצים להגדיל את כמות השיחות היוצאת בצורה משמעותית, ללא תלות בכמות הנציגים ובכך להגדיל את פוטנציאל המכר ולסגור יותר עסקאות
תותח שיחות - דרך פעולה:
בכך אנו מייעלים את התהליך ומגישים על מגש של כסף לקוחות שהם רלוונטים לשיחה.
יתרונות של תותח השיחות
חייגן אוטומטי
שמביא ליעילות מירבית והפחתת עומסים במוקד המכירות והשירות
הקלטת שיחות
תמלול ותיעוד כל שיחה בפרופיל הלקוח
ניהול מספרי טלפון
הגדרת מספרי טלפון שמהם יצאו שיחות
בחירת קהלי יעד
אפשרות הרצת תותח שיחות רק על מאגר נבחר או יותר במערכת ה-CRM
דיוור קולי נרחב
הודעות קוליות בתפוצה רחבה למספר גדול של נמענים
תותח שיחות דינמי
אתם תבחרו את כמות השיחות שתצא בו זמנית
חוק אין מענה
כל ליד שהתבצעה אליו שיחה ולא היה מענה, תתבצענה שיחות נוספות
הקצאה אישית/ צוותית
ניתן להגדיר תותח שיחות לעובד אחד או יותר
עבודה מכל מקום בעולם
תותח שיחות המחובר למערכת ה-CRM ומאפשר לעובדים לעבוד מכל מקום בעולם
דשבורד
הכולל נתונים על כמות שיחות, מוצע זמן שיחה, SLA, דו"ח הקלקות ועוד
תותח שיחות אישי
במערכת ה־CRM שלנו פיתחנו כלי עוצמתי ובלעדי- תותח שיחות אישי, שנועד להפוך כל נציג ל"מכונת מכירות חכמה ויעילה".
במקום לחייג ידנית לכל לקוח ולהמתין שיקבל את השיחה, המערכת עושה את זה בשבילו.
הנציג פשוט לוחץ Play, ותותח השיחות נכנס לפעולה.
איך זה עובד?
- לכל נציג מוגדרת רשימת לקוחות אישית מתוך מערכת ה-CRM
- כאשר הנציג לוחץ על Play, המערכת מחייגת במקביל למספר לקוחות (לפי המכפיל שהוגדר לו).
לדוגמא:
- נציג שמוגדר לו תותח שיחות אישי במכפיל 3 – בכל פעם שהוא פנוי, המערכת מתקשרת אוטומטית ל־3 לקוחות במקביל.
- ברגע שאחד הלקוחות עונה – המערכת מנתקת מיידית את שתי השיחות האחרות שעדיין לא נענו,ומחברת את הלקוח שענה ישירות אל הנציג. כך הנציג לא מבזבז זמן על המתנה למענה, ומנצל כל רגע כדי לדבר עם לקוחות אמיתיים.
יתרונות של תותח השיחות האישי:
הגדלת רווחים
הכפלת התפוקה פי 3–6 – יותר שיחות, יותר מכירות, יותר תוצאות.
שליטה מלאה
של הנציג על השיחות, הוא מפעיל ומפסיק את התותח מתי שנוח לו.
שימור הדאטה
שמירה על דאטה איכותית, לא נשרפות רשומות ולא נוצרות שיחות סרק.
שיפור בזמני העבודה
הנציגים עובדים מהר יותר, מדברים עם יותר לקוחות.
יעילות
אפקטיביות בניהול היומיום, הנציג מדבר רק כשהלקוח עונה.
עצירת שיחת אוטומטית
עצירה אוטומטית וחכמה: ברגע שמתחילה שיחה, כל שאר החיוגים נפסקים.
שיפור בחווית לקוח
חוויית לקוח טובה יותר, הלקוח מקבל שיחה רק כשהנציג פנוי באמת.
יותר סגירות בפחות זמן
ממירים הרבה יותר שיחות לעסקאות – בזמן קצר בהרבה.
תותח שיחות - שאלות ותשובות
תותח שיחות הוא בעצם חייגן אוטומטי המאפשר לחייג בצורה מהירה ובאופן אוטומטי בצורה מהירה ונוחה יותר, המתאימה לשימוש במוקדי שירות ומכירות.
תותח שיחות מאפשר חיוג מהיר, להוציא יותר שיחות בפרק זמן מסוים לכמות גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים, לנתב את השיחה לנציג הרלוונטי, ולסנן שיחות, בנוסף, מאפשר לייעל את תהליך השירות או המכירה, לשפר את חווית השירות או המכירה ותורם להגדלת המכירות.
תותח השיחות במערכת שלנו מאפשר לעבוד מכל מקום בעולם, מייעל את העבודה במוקד, מאפשר להחליט כמה שיחות אפשר יהיה להוציא בזמן נתון, להקליט שיחות, לתעד ולתמלל,
דשבורד מפורט עם נתוני השיחות וחיוג אוטומטי בזמן שנקבע למספרים ללא מענה.