מודול whatsapp business api
וואטסאפ ביזנס API
תגידו שלום לעובד החדש בעסק שלכם!
ישומון שליחת המסרים הפופולרי ביותר בעולם בשילוב מערכת לניהול לקוחות שלך.
אחת מצורות התקשורת הטובות והמומלצות ביותר עם קהל פלטפורמת WhatsApp למעלה מ 95% מהלקוחות שלכם נמצאים ומשתמשים בWhatsApp באופן תדיר, לכן אתם מוכרחים להיות שם, לשלוח הודעות ללקוחות, ליצור קשר מהיר ולהגדיל רווחים.
מערכת Mind Crm מאפשרת לכם לתקשר באופן ישיר ושוטף עם לקוחותיך דרך WhatsApp Web הגרסה החינמית והידועה מהשימוש הביתי במחשב. ניתן להתכתב עם לקוח ישנה דרישה ע”י וואטסאפ העולמית לאשר את תכני ההודעה שנשלחים על ידי משווקים, לכן תבניות נשלחות לאישור.
וואטסאפ מבקשת לשמור על משתמשיה ולכן דורשת לאשר כל תוכן אשר נשלח על ידי משווקים. כל ה-SMS או וואטסאפים שנשלחו ללקוח. יש לנו וואטסאפ WEB החינמי הרגיל, (נשלח הודעה נגיד תבנית ל”מזל טוב” ונראה את זה שמופיע בפרופיל לקוח, אתכתב עם הלקוח אבל ההודעות לא שימרו, רק תיעוד שנשלחה הודעה ראשונה, תאריך שלה ושעה).
אחת מצורות התקשורת הטובות והמומלצות ביותר עם קהל פלטפורמת WhatsApp למעלה מ 95% מהלקוחות שלכם נמצאים ומשתמשים בWhatsApp באופן תדיר, לכן אתם מוכרחים להיות שם, לשלוח הודעות ללקוחות, ליצור קשר מהיר ולהגדיל רווחים.
מערכת Mind Crm מאפשרת לכם לתקשר באופן ישיר ושוטף עם לקוחותיך דרך WhatsApp Web הגרסה החינמית והידועה מהשימוש הביתי במחשב. ניתן להתכתב עם לקוח ישנה דרישה ע”י וואטסאפ העולמית לאשר את תכני ההודעה שנשלחים על ידי משווקים, לכן תבניות נשלחות לאישור.
וואטסאפ מבקשת לשמור על משתמשיה ולכן דורשת לאשר כל תוכן אשר נשלח על ידי משווקים. כל ה-SMS או וואטסאפים שנשלחו ללקוח. יש לנו וואטסאפ WEB החינמי הרגיל, (נשלח הודעה נגיד תבנית ל”מזל טוב” ונראה את זה שמופיע בפרופיל לקוח, אתכתב עם הלקוח אבל ההודעות לא שימרו, רק תיעוד שנשלחה הודעה ראשונה, תאריך שלה ושעה).
- בניית קמפיין WhatsApp לפי תנאים מוגדרים מראש הפועל 24 שעות ביממה
- יצירת משפכי שיווק ומכירה הממגנט לידים דרך וואטסאפ תוך כדי שאילת שאלות רלוונטיות ללקוח הפוטנציאלי
- ניהול עומסים במוקד: תשובות ללקוחות מתעניינים דרך הבוט עשויה להפחית את העומס היומיומי במוקד ומיקוד בלקוחות רלוונטים ביותר שעברו סינון ראשוני ע"י הבוט
- בניית בוט לפי אפיון לקוח
- תבניות מוגדרות מראש ובניית אוטומציה מתאימה
- קבלת כל הנתונים משיחת ה-WhatsApp למערכת ה-CRM ושינוי סטטוס לקוח במערכת ה- CRM בהתאם לתוצאות שיחת ה-WhatsApp
- חלוקת לקוחות למחלקה המתאימה בהתייחס לחוקים מוגדרים מראש
- מענה של נציגים מרובים
- אפשרות פתרון מותאם אישית